Home > Diverse > Exercitii impotriva celulitei

Exercitii impotriva celulitei

June 21st, 2010

De celulita nu scapi prea usor… din pacate.
Chiar daca folosesti un arsenal intreg de creme, impachetari si diverse tipuri de masaj, trebuie sa stii ca exercitiile sunt cele care reusesc sa ii dea de furca.

Exercitiile stimuleaza circulatia sanguina si determina eliminarea toxinelor care se acumuleaza in tesutul adipos, toxine care sunt cauza aspectului de coaja de portocala.

In asociere cu un masaj adecvat in zonele cu probleme, cu o dieta cat mai saraca in toxine si in produse de origine animala si exercitiile potrivite, poti scapa de celulita.

Iata cateva astfel de exercitii care lucreaza zonele cu probleme: picioare, fese, solduri si abdomen.

Exercitiul 1

Stai intinsa pe spate, pe podea, cu palmele asezate sub posterior.
Ridica picioarele la o distanta de 10 – 15 cm de podea.
Repeta exercitiul de 15 ori.

Pastrand capul si umerii pe podea, departeaza lent picioarele, apoi apropie-le.

Exercitiul 2

Stai in pozitia pentru flotari, dar cu genunchii asezati pe podea.
Pozitioneaza palmele pe podea, in dreptul umerilor.

Fa o flotare, apoi departeaza bratele si fa alta.
Repeta exercitiul de 12 ori, apropiind si departand mainile.

Exercitiul 3

Stai cu picioarele usor departate, genunchii putin indoiti.
Fa o fandare la dreapta, indoind piciorul drept la 90 de grade si pastrand piciorul stang perfect drept.
Repeta exercitiul de 20 de ori, alternand picioarele.

Adu piciorul drept la pozitia de start, cu o miscare lenta.

Exercitiul 4

Stai intinsa pe podea, palmele la ceafa, coatele orientate catre exterior.
Ridica picioarele la o distanta de 10 – 15 cm de podea.
Repeta exercitiul de 15 ori.

Ridica umerii si capul de pe sol, in timp ce departezi picioarele.
Apropie picioarele si coaboara partea superioara a corpului la podea.

Exercitiul 5

Stai intinsa pe podea, picioarele usor departate, palmele la ceafa si coatele spre exterior.
Ridica picioarele la o distanta de 10 – 15 cm de podea.

Ridica umerii, gatul si capul de pe podea, rasuceste-te spre dreapta, in timp ce ridici genunchiul drept si il duci spre cotul stang.

Coboara partea superioara a corpului si schimba genunchiul pe care il ridici.
Repeta exercitiul de 20 de ori, alternand genunchii.

Descopera mai multe exercitii care te ajuta sa elimini celulita in materialul video de mai jos:

Sursa foto: fitnessmagazine.com
Sursa text: Eva

sorin Diverse , ,

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.