Home > Diverse > Consumati fructe si legume. Acestea scad riscul apariţiei bolilor cardiovasculare

Consumati fructe si legume. Acestea scad riscul apariţiei bolilor cardiovasculare

August 24th, 2010

Vitamina E îmbunătăţeşte circulaţia sanguină şi scade riscul apariţiei palpitaţiilor cardiace, susţin nutriţioniştii
Preparatele bogate în Omega 3 sau cele bogate în vitamina C reduc riscul bolilor de inimă, susţine specialistul în nutriţie Nell Nelson. Potrivit acestuia, dieta joacă un rol important în apariţia diferitelor afecţiuni cardiovasculare.

Fructele şi legumele bogate în vitamina C ajută la o mai bună circulaţie a sângelui.

În acelaşi timp, vitamina E are un rol benefic în diminuarea riscului bolilor de inimă, pentru că limitează producerea de colesterol, controlează eliminarea apei din organism, întăreşte şi protejează inima şi arterele împotriva instalării aterosclerozei. De asemenea, vitamina E îmbunătăţeşte circulaţia sanguină şi scade riscul instalării ischemiilor cardiace. Din păcate, această vitamină nu poate fi produsă de organism, iar specialiştii în nutriţie recomandă consumul zilnic de alune sau de nuci.

În România doza recomandată este de 20-30 mg. Medicii spun că persoanele care au o dietă hipocalorică, care consumă alcool, fumează, femeile însărcinate sau cele care alăptează trebuie să apeleze la un supliment nutritiv de vitamina E. Aceasta se mai găseşte în germeni de grâu, soia, ulei de măsline sau de floarea-soarelui, ouă, ficat de orice fel şi legume cu frunze verzi.

În acelaşi timp, organismul are nevoie de grăsimi, dar doar cele “bune” sunt benefice. Nucile, seminţele, alune, dar nu cele prăjite, uleiul de măsline, avocado, somonul, macroul şi heringul sunt alimentele care conţin grăsimi “bune”. Mai mult, acest tip de grăsimi nu distrug terminaţiilor nervoase şi scad tensiunea arterială.

sorin Diverse , , , ,

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.